Мій кабінет

Способи оплати та гарантійні умови

Способи оплати:


Наличный расчет

Готівкою при отриманні товару

Оплата готівкою у момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар і пакет документів (товарний чек або накладну (документ, що підтверджує покупку), гарантійний талон, керівництво з використання).


Безналичный расчет

Безготівкова оплата

За замовленням клієнта, співробітник інтернет-магазину оформляє рахунок-фактуру і відправляє її покупцеві за допомогою електронної пошти. На підставі рахунку-фактури покупець здійснює оплату за реквізитами, вказаними в рахунку-фактурі через банківську установу протягом 3-х робочих днів з дати виставлення рахунку.

Після надходження грошей на рахунок інтернет-магазину, з покупцем зв'язується співробітник інтернет-магазину і погоджує зручний час і адресу доставки. Кур'єр доставляє оплачений товар і всі необхідні супровідні документи за адресою, вказаною покупцем.


Розстрочка

Кредит, оплата частинами, розстрочка

Клієнт робить замовлення на сайті, з ним зв'язується співробітник інтернет-магазину і підтверджує заявку на кредит, наявність товару. Заявка переходить до кредитного брокера, він також зв'язується з покупцем для уточнення докладних даних для Банку. Після прийняття Банком рішення про видачу кредиту (як правило, протягом години), співробітник інтернет-магазину зв'язується з покупцем, щоб підтвердити оформлення по кредиту та узгодити зручний час і місце доставки.

При виборі способу доставки Пікап (самовивезення), доставка в обраний магазин узгоджується відразу після підтвердження по кредиту, в інших випадках — після отримання інформації від банку про те, що договір по кредиту підписаний покупцем.


Банковская карта

Оплата карткою

Ви можете оплатити замовлення онлайн банківською карткою Visa і MasterCard

visa
mastercard
   


Гарантійні випадки та повернення товарів:


Чек та гарантійний талон клієнт отримує під час покупки у магазині або при адресній доставці.

Повернення, обмін або заміна виробів здійснюється відповідно до положень Закону України під назвою «Про захист прав споживачів». Обмін товару належної якості протягом 14 днів, можливий, якщо: 
- є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару;
- збережені заводські пломби, захисні плівки на товар;
- збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовій (блістерній) упаковці – якщо упаковка не розкривалася;
- товар не має слідів експлуатації;
Якщо усі умови дотримані, кошти мають бути повернуті в день звернення.


+38 099 473 99 53 +38 068 345 16 94
ПН-СБ: 09:00-20:00 / НД: 09:00-19:00

м. Чернівці
Пр. Незалежності, 131
ТЦ "Проспект"
2 пов. м-н 212